Custom Λύσεις
Custom λύσεις από την Connectline
Ολοκληρωμένες Γέφυρες του Soft1 ERP με τις πιο δημοφιλείς πλατφόρμες e-shop
- Αυτόματη ενημέρωση ειδών, χαρακτηριστικών, τιμών, διαθεσιμότητας κ.α. στο eshop
- Έλεγχος υπολοίπου, αυτόματη δημιουργία πελατών και καταχώρηση των παραγγελιών στο Soft1 με λεπτομέρειες εξόδων, τρόπων πληρωμής και αποστολών
- Άμεση καταχώρηση στο Soft1 των ηλεκτρονικών πληρωμών (πιστωτικές κάρτες και paypal)
- Σύνδεση με την ηλεκτρονική πλατφόρμα myDATA της ΑΑΔΕ
Ολοκληρωμένες Γέφυρες του Soft1 ERP με τις πιο γνωστές εταιρείες Logistics (3PL)
Με αυτοματοποιημένες διαδικασίες οι εταιρείες Logistics ενημερώνονται:
- Για τις παραγγελίες προς εκτέλεση, λαμβάνουν τα παρασταστικά πώλησης ή όποιο άλλο συνοδευτικό, ενώ επιστρέφουν τα παραστατικά παραλαβής των προϊόντων από τους προμηθευτές αγορών, τα Δελτία Αποστολής προς τους πελάτες και τα καθημερινά αποθέματά τους τα οποία ελέγχονται με εσωτερικές διαδικασίες στο Soft1.
- H Connectline, μέσω των custom λογισμικών λύσεων που διαθέτει, έχει τη δυνατότητα να συνεισφέρει στην εύρυθμη διαχείριση των αποθεμάτων και στη σωστή λειτουργία του παραγωγικού συστήματος μίας επιχείρησης (Material Requirements Planning ή αλλιώς Material Resources Planning).
Πλήρως Αυτοματοποιημένη Διασύνδεση με τις εταιρείες Courier
Σε συνεργασία με τις μεγαλύτερες εταιρείες ταχυμεταφορών (ACS, DHL, EASYMAIL, Γενική Ταχυδρομική, Speedex, Courier Center, Turnaround), η Connectline αξιοποίησε με τον καλύτερο δυνατό τρόπο τις νέες τεχνολογίες και τις σύγχρονες Web Υπηρεσίες και δημιούργησε για εσάς ένα τεχνολογικά εξελιγμένο εργαλείο για τη συνεχή βελτίωση των επιχειρησιακών διαδικασιών της επιχείρησής σας.
- Εκμηδενίζει τις παραλείψεις και τα τυχόν λάθη που μπορεί να επιφέρει η χειροκίνητη καταχώρηση κάθε αποστολής.
- Βοηθά σημαντικά στη μείωση του χρόνου προετοιμασίας και αποστολής των δεμάτων.
- Συντελεί στην μείωση του κόστους λειτουργίας της επιχείρησής σας.
- Συμβάλλει στη βελτίωση της ποιότητας των παρεχόμενων υπηρεσιών και στην άυξηση ικανοποίησης των πελατών σας.
Άμεση & Εύκολη διασύνδεση και διαχείριση των αποστολών σας με το «έξυπνο» module
Απεριόριστες δυνατότητες με τις πλέον αναγνωρίσιμες εταιρείες courier
-
- Online ενημέρωση της εταιρείας courier μέσω web services με την έκδοση των παραστατικών.
- Δυνατότητα μαζικής έκδοσης και εκτύπωσης των vouchers στο τέλος της ημέρας.
- Εξοικονόμηση χρόνου για τους πελάτες σας (αναμονές κλήσεων, ενημέρωση στοιχείων) κι αυτό γιατί η εταιρεία courier θα έχει στην διάθεσή της όλα τα στοιχεία διακίνησης που χρειάζεται μέσα από το παραστατικό.
- Παρακολούθηση της κατάστασης όλων των αποστολών σας.
- Μείωση των επιστροφών επισημαίνοντας τις αποστολές που έχουν υψηλό ρίσκο μη παραλαβής.
- Αυτόματη παρακολούθηση και ενημέρωση των αντικαταβολών που αποδόθηκαν με ταυτόχρονη εξόφληση και αντιστοίχιση των παραστατικών.
- Δυνατότητα αυτόματης αποστολής mail στους πελάτες σας με το voucher συνοδευόμενο από το αντίστοιχο επεξηγηματικό κείμενο.
- Αναλυτικά reports με στατιστικά στοιχεία για όλες τις αποστολές.
- Παροχή custom λύσεων προσαρμοσμένες στις εξατομικευμένες ανάγκες των πελατών σας.
Κάθετες Λύσεις
Παραγωγή/Τυποποίηση Ελαιολάδου
Για την κάλυψη των αναγκών του κλάδου της παραγωγής και τυποποίησης του ελαιολάδου οι συνεργάτες της SoftOne δημιούργησαν κάθετη λύση ώστε οι επιχειρήσεις του κλάδου να μπορούν:
• Να οργανώσουν πλήρως την εμπορική, λογιστική και χρηματοοικονομική λειτουργία του οργανισμού
• Να παρακολουθήσουν το σύνολο των πρώτων υλών που χρησιμοποιούν (λάδι, υλικά συσκευασίας…) με όλες τις ιδιαιτερότητες του κάθε υλικού.
• Να αποτυπώσουν την παραγωγική διαδικασία τυποποίησης του ελαιολάδου και την μετατροπή του από χύμα σε συσκευασμένο προϊόν με δυνατότητα αποτίμησης του κόστους του.
• Να παρακολουθήσουν τις δεξαμενές φύλαξης του λαδιού ως προς τα υπόλοιπο αλλά και ως προς την ποιότητα του λαδιού που περιέχουν.
• Να διαχειριστούν τους παραγωγούς και τους ελαιοτριβείς
• Να έχουν απόλυτη ιχνηλασιμότητα τόσο προς τα εμπρός (πελάτης) όσο και προς τα πίσω (προμηθευτής-παραγωγός) της παραγωγικής διαδικασίας με δυνατότητα ανάκλησης όποιας ποσότητας από την αγορά.
• Να παρακολουθήσουν αποτελεσματικά και τις παράλληλες δραστηριότητες των επιχειρήσεων του κλάδου όπως για παράδειγμα την τυποποίηση βρώσιμης ελιάς, αποξηραμένων φρούτων κ.α.
• Και τέλος τους δίνεται η δυνατότητα λήψης οικονομικών καταστάσεων και αποτελεσμάτων ανά κέντρο κόστους και Business unit για την εξαγωγή πολύτιμων πληροφοριών για την αποτελεσματικότητα και την κερδοφορία του οργανισμού (P&L).
Εκπαίδευση
To Soft1EDU αποτελεί ένα μοναδικό στο είδος του λογισμικό για την ολοκληρωμένη διαχείριση οποιουδήποτε εκπαιδευτικού οργανισμού ανεξαρτήτως αντικειμένου και μεγέθους. Αποτελεί τη μοναδική υλοποίηση ολοκληρωμένου συστήματος διαχείρισης σπουδαστών (Student Information System, SIS) «επάνω» σε ένα καταξιωμένο ERP/CRM σύστημα, παρέχοντας αμέτρητα πλεονεκτήματα σε κάθε εκπαιδευτικό οργανισμό που το υιοθετεί:
• Ενοποιημένη διαχείριση δεδομένων μέσα σε ένα σύστημα
• Εξελιγμένες δυνατότητες αξιοποίησης πληροφοριών από όλα τα επίπεδα λειτουργίας & διοίκησης του εκπαιδευτικού οργανισμού (reporting, KPIs, budgeting, κλπ) από ένα μόνο σύστημα.
• Απεριόριστες δυνατότητες customization. Εύκολη συντήρηση & επέκταση της εγκατάστασης. Εύκολη διαχείριση χρηστών, δικαιωμάτων & ρόλων
• Αποφυγή πολλαπλών πληροφοριακών συστημάτων με περίπλοκες διασυνδέσεις
Ενότητες Διαχείρισης:
Υποδομές & Ακαδημαϊκή οργάνωση Εκπαιδευτικά αντικείμενα - Πακέτα Σπουδών Εκπαιδευτικές δραστηριότητες Διοικητικό προσωπικό & Εξωτερικοί συνεργάτες Καθηγητές & Εκπαιδευόμενοι Συνδεδεμένα πρόσωπα/εταιρείες |
Ακαδημαϊκές περίοδοι & Εγγραφές Τμήματα & Ημερολόγιο εκπαίδευσης Ωρολόγιο πρόγραμμα & Απουσίες εκπαιδευομένων Ακαδημαϊκή αξιολόγηση εκπαιδευομένων (επιδόσεις – βαθμολογίες) Ψηφιακά βιβλία ύλης Οικονομικά της εκπαίδευσης |
Εμπορία Φυτοφαρμάκων
Το Soft1 AGROS Solution συγκεντρώνει όλα όσα χρειάζεται ένα σύγχρονο γεωπονικό κατάστημα σε μία λύση μηχανογράφησης, προσφέροντας οργάνωση, ταχύτερη εκτέλεση εργασιών και αποφυγή λαθών.
Σε πλήρη διασύνδεση με το έγκυρο γεωτεχνικό portal της FARMACON, το Soft1 AGROS Solution ενσωματώνει ειδικές λειτουργίες που αυτοματοποιούν τη διαδικασία διάθεσης φυτοπροστατευτικών προϊόντων, καλύπτοντας απολύτως τις διατάξεις του Ν. 4036/2012 σχετικά με την ηλεκτρονική καταγραφή πωλήσεων.
Με το Soft1 AGROS Solution ξεχάστε τις χειρόγραφες καταχωρήσεις ή τη χρήση διαφορετικών συστημάτων και διαχειριστείτε όλες τις εργασίες της επιχείρησής σας, εκδώστε την απαιτούμενη συνταγή χρήσης κάθε φυτοφαρμάκου, με την ενσωματωμένη πληροφόρηση της FARMACON και υποβάλλετε εκτός των άλλων τα δεδομένα της πώλησης στο site του ΥπΑΑΤ με ένα μόνο κλικ εύκολα, αυτοματοποιημένα και χωρίς λάθη!
Τεχνικές - Κατασκευαστικές
Οι συνεργάτες της SoftOne ανέπτυξαν μια ακόμη κάθετη λύση για να καλύψουν τις ανάγκες του κλάδου των τεχνικών και των κατασκευαστικών εταιρειών με αντικειμενικό σκοπό την:
• Διαχείριση πολλαπλών τεχνικών έργων και κέντρων κόστους.
• Σύνταξη προϋπολογιστικού πίνακα κοστολόγησης του έργου και χρονοδιάγραμμα (Gantt) ανάπτυξής του.
• Αρχεία ειδών & υπηρεσιών.
• Αρχείο εργαζομένων, συνεργείων, προσωπικού.
• Διαχείριση αγορών, υλικών και συμφωνιών με τους προμηθευτές
• Ποσοτική και κοστολογική παρακολούθηση υλικών, εργατικών, και λοιπών πόρων ανά έργο.
• Στοιχεία προμηθευτών, συνεργείων, εργατών.
• Διαχείριση επιταγών και χρηματοοικονομικών λογαριασμών.
• Διαχείριση Πληρωμών / εισπράξεων / παρουσιών εργατών και συνεργείων ανά έργο.
• Παρακολούθηση εσόδων - εξόδων εισπράξεων και πληρωμών ανά έργο.
• Εκτύπωση και αυτόματη αποστολή με Email του φορολογικού παραστατικού στον πελάτη.
• Εκτύπωση των παραστατικών εισπράξεων και πληρωμών
• Στατιστικά αποτελέσματα και εκτυπώσεις για τη συνολική δραστηριότητα της επιχείρησης και απολογιστικό αποτέλεσμα ανά έργο σε σύγκριση με τον προϋπολογισμό που καταρτίστηκε αρχικώς.
Ξενοδοχεία
Η Connectline δίνοντας ιδιαίτερη έμφαση στην Ξενοδοχειακή Βιομηχανία, υλοποίησε μία ολοκληρωμένη και αξιόπιστη λύση το Soft1 Hospitality ERP, αποκλειστικά για τις ιδιαίτερες απαιτήσεις του κλάδου. Βασισμένο στην τεχνολογικά εξελιγμένη πλατφόρμα της SoftOne, είναι η απάντηση στις αυξημένες ανάγκες των ξενοδοχειακών μονάδων για την κάλυψη και την αυτοματοποίηση των ‘’Back office’’ λειτουργιών τους. Το Soft1 Hospitality ERP αποτελείται από δύο υποσυστήματα το Materials Control και το Financial Accounting.
• Το Soft1 Hospitality ERP Materials Control είναι ένα πλήρες σύστημα διαχείρισης προμηθειών, απογραφής, καταγραφής αποθεμάτων και ελέγχου κόστους. Διαχειρίζεται όλα τα στοιχεία της αποθήκης παρέχοντας ουσιαστικές πληροφορίες σε πραγματικό χρόνο δίνοντας την δυνατότητα στους υπευθύνους να ελέγξουν άμεσα και αποτελεσματικά τις αγορές και τα αποθέματα.
• Το Soft1 Hospitality ERP Financial Accounting, συλλέγει τα οικονομικά δεδομένα και τα μετατρέπει σε αναλυτικές και δυναμικές αναφορές προς τη Διοίκηση. Η οργάνωση και η συλλογή οικονομικών πληροφοριών, αποτελεί κύριο εργαλείο για τη βελτίωση των επιχειρησιακών διαδικασιών και την αύξηση της κερδοφορίας της Ξενοδοχειακής μονάδας είτε πρόκειται για Single είτε Multi-property.