SOFTONE-crm
Tι είναι τα συστήματα Διαχείρισης Πελατών
Το CRM (Customer Relationship Management ή Διαχείριση Πελατειακών Σχέσεων) είναι το χρήσιμο λογισμικό που είναι απαραίτητο
για κάθε είδους εταιρεία ώστε να μπορεί να αλληλεπιδρά αποτελεσματικά με τους πελάτες της.
Στην ουσία, το σύστημα CRM μπορεί να επεξεργάζεται και να διαχειρίζεται τα στοιχεία των πελατών, τις πωλήσεις και όλη την διαδικασία και διαδρομή από την πώληση μέχρι το after sales service της εταιρείας με τους δυνητικούς
και υπάρχοντες πελάτες της.
Το CRM είναι ένα πελατοκεντρικό εργαλείο που στόχο έχει να θέσει στο επίκεντρο τον πελάτη και τις ανάγκες του. Με αυτόν τον τρόπο, η επιχείρηση μπορεί να γίνει πιο ανταγωνιστική και πιο ευέλικτη, εξυπηρετώντας τους πελάτες
της με τον πλέον αποτελεσματικό τρόπο.
Το CRM λογισμικό είναι ένα πολυεργαλείο που ενσωματώνεται πλήρως με όλα τα τμήματα μίας επιχείρησης και όχι μόνον το τμήμα πωλήσεων ή το τμήμα marketing.
Αντίθετα, ενσωματώνεται από το τμήμα HR μέχρι την παραγωγή και την υποστήριξη της εφοδιαστικής αλυσίδας.
Ένα σύγχρονο λογισμικό CRM διαθέτει modules και λειτουργίες που διασυνδέονται με όλες τις προεγκατεστημένες εφαρμογές μέσα στην επιχείρηση.
Το Soft1 CRM είναι από τα πλέον αποτελεσματικά και λειτουργικά συστήματα που έχει αναπτύξει η SOFTONE για την αποτελεσματική οργάνωση των εσωτερικών λειτουργιών μίας επιχείρισης, μικρής ή μεγάλης, καθώς
και για την καλύτερη και πιο γρήγορη εξυπηρέτηση των πελατών και προμηθευτών της.
Βασικός στόχος του συστήματος Soft1 CRM είναι να βελτιώσει τις λειτουργίες όλων των τμημάτων, αποτελεσματικά και ευέλικτα ,συμβάλλοντας στην αποδοτικότητα και στην αύξηση των πωλήσεων των εργαζομένων μίας επιχείρησης.
Βασικά πλεονεκτήματα του Soft1 CRM
Βαθύτερη γνώση των πελατών
Αυτοματοποίηση ενεργειών
Οριζόντια διασύνδεση με Soft1 modules
Διασύνδεση email και εργασίες σύνδεσης με outlook
Πρόσβαση από παντού (στην περίπτωση του Soft1 CRM Cloud)
Ασφάλεια και αξιοπιστία
Βασικές Λειτουργικές Ενότητες
Ενέργειες πωλήσεων
Ευκαιρίες πώλησης – leads
Προσφορές και παραγγελίες
Προωθητικές ενέργειες
Αιτήματα υποστήριξης πελατών